Forever Young

// Forever Young-One Direction

I miss my brother and sister .
Sunday, 19 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
haii semua :) 

breeee , Aku nak nages bole tak ? Seriuss aku rindu dgn abg akuu . bukan abg angkat tapi abg kandung . Bole tak nak nages . Sedih laaa , dah lame tak jumpe dia . sebulan dia tak balek rumah . bukan lari rumah . dia dekat asrama . semalam aku ajak mak aku pegi tngok abg aku kt asram SMTG . dalam perjalanan aku pun fikir , maybe aku jumpe dia aku semangat nak pegi sekolah . selalu dia bagi semangat kat aku . Thanks Faiq ! macam2 dia bagi semngat . bile dah smpai sekola dia , dia pun turun dari block asrama diaa . dia masuk kerete lalu aku terus salam diaa . nak nages pun adee dekat depan dia , but aku tahann . aku tanak dia nampak . habis jee borak dgn dia , salam dia . then tetibe air mate aku mengalir . ya Allah aku rindu diaa sangat . rase nak peluk dia pun ade . Aku pun ape lagi ambik tisu lap matee yg mcm air terjun . Faiq , i really loveyou abg , i missyou :'( Belaja rajin-rajin tau . taun neh nak SPM rite ? good luck okeh :)

Sister : 

Ya Allah , neh lagi aku rindu (kakak aku ) . setiap hari aku rase mcm nak nages , tapi aku tahan babe . dia dah pesan kat aku jgn nagess sebab dia . aku denga ckp dia . kak , bile kau nak habis PLKN ? kau tau tak aku rindu kau ? hurmm , sedih laa korang berdua takde kat rumah . hidup aku tak sempurna klau korg dua takdee . akuu nak korang balek sini cepat . sedih laa kalau macam nehh . aku tak semangat nnti kalau takde korang . korang selaluu gembire kan aku walaupun korg ade kite gado . tapi , aku buad tak tau pun . seriuss , aku tak tahan . aku harap , korg cepat balek sini okeh :'( 

bye , utk hari neh . :'(




Thanks for reading :)




Older Post