Forever Young

// Forever Young-One Direction

No title :)
Friday 27 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
(jawab k syang semua, Lol gedik)

Part 1 : 

Lame nye aku tak update . serius malasss sikit nak update . Aku rase dah berhabuk blog nee . Asal cuti sch jee , InsyaAllah aku nak rajin sikit update . Time sekolah tak dpt den nak online . see? 2 hari lagi nak sekola rite ? malas nye nak bagun , mandi , bawak beg berat pegi masuk sekolah . Alangkah indah nye , klau ade bodyguart(betul kee eja?) , senang sikit . Malass nye nak pegi -,- balek jee dah kene pegi tuisyen . ohh handsomee dohh . yg paling malasss aku nak buad kene > Bagun PAGI < . malas k malasss . Demi Family aku nak rajin sikit tahun neh nak PMR . (mestilah kene rajin Naik kelass ) Homework ? tu lagi malasss nak buaddd . nak menulinyee tuh . haihhh . >-<

Part 2 : 

Sweet doh korg , nak tau sape ? Rahsie ( :P ) Actually , aku teropen satu blog nee . cantek blog tuh mcm tuan dia . Dia cite pasal dia baru meet dgn BF kesayangan diaa . blalala . aku pun bace sampai habis . Sweet mcm gula-gula dah aku tengok . Kau tak jeless kee? (merepek) Aku yg bace nii , mcm nak nagess . sedih cite diaaa . Aku nak BF jugak laa kalau mcm nehh , boleh kan ? Rindu nak relationship dekat facebook . Rindu nak lepak dgn Bf ,Rindu nak famliy day dgn Bf , Rindu nak bertentang mate , rindu nak pegi meet dekat pantai Pulau Pangkor . Aku rindu semua tuhhh . (mengalir air mate) Setiap harii akuu rinduu . Tapi semua tuh dah pudarr . dah hilang secare titibee . 16/11/2011 aku benci tarikh tuh sampai sekarang . aku tak bole terime . tapi aku redha . Aku ucapkan terime kasih banyak-banyk kau buad aku bertambah sayang dekat kau walaupun kau BFF aku dah sekrang .

Aku rindu nak :

panggil kau bie .
lepak datang rumah aku naek fixie hijau kau .
aku merajuk dengan kau , kau pujuk aku (CAIR BHAI ) 
kau try nak cek handphone aku , but aku tak bagi . 
tiap-tiap minggu aku date dgn kau . 
Aku rindu semuaaa tuh . ade sesape nak ganti kan ? 

Tak semangat akuu dah sekarang sbb aku hilangg kau . Aku nak tukar number phone laa . nak lupekan kau . Every day aku nages :'( 
( Ade kee ? Ex aku laa ni ) 

Hari nii , aku dah setory . tak panjang mcm karang  , Bukan ? Maybe , esok adee new story nak cerite . Thanks :) bhai :*  

                                 
                                                                                    HewHew   :    - Faizyn -




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post